جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت 8 واقعه مشکوک ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در سه ولایت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه می گوید که 8 واقعه مشکوک ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در ولایت های هرات، فراه و لوگر ثبت شده است.

وحیدالله مایار، سخن‌گوی وزارت صحت امروز یک‌شنبه(11حوت) گفته است که از این 8 واقعه مشکوک، 5 مورد آن در هرات، 2 مورد در فراه و 1 مورد هم برای نخستین بار در ولایت لوگر به ثبت رسیده است.

مایار افزود، معاینات همه‌ این موارد مشکوک به ویروس کرونا به کابل فرستاده شده و نتایج‌شان تا ۲۴ ساعت آینده با استفاده از کیت‌های لابراتواری مشخص می‌شود.

coronavirus

سخنگوی وزارت صحت خاطرنشان کرده که برای اطمینان بیشتر، از هر مورد مشکوک دو نمونه گرفته می‌شود که یکی آن در کابل توسط کیت لابراتواری که سازمان صحی جهان در اختیار وزارت صحت قرار داده، بررسی می شود و دیگری برای بررسی به “Reference Lab” هالند فرستاده می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صحت، تا کنون نتایج معاینه‌ تمامی موارد ثبت‌شده‌ مشکوک به ویروس کرونا در این لابراتوارها یکسان بوده است.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، تا کنون یک واقعه مثبت این ویروس در ولایت هرات به ثبت رسیده است. در همین حال، وزیر صحت عامه افغانستان از اخراج اجباری مهاجرین افغانستانی از ایران، و زمینه شیوع بیشتر این ویروس در افغانستان، ابراز نگرانی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان