جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ترامپ: توافقنامه صلح با طالبان را امضا می کنم/ نامم را زیر آن می نویسم

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور امریکا می گوید که توافقنامه صلح با طالبان را خودش امضا می کند و نامش را زیر آن می نویسد.

دونالد ترامپ روز گذشته(یک‌شنبه، 4 حوت) هنگام سفر به دهلی جدید، در قصر سفید با اشاره به کاهش خشونت ها در افغانستان، به خبرنگاران گفته است: خشونت‌ ها در حال حاضر کاهش یافته است: “یک روز و نیم گذشته است. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد”.

او افزوده است: “می‌خواهم ببینم این هفته چگونه می‌گذرد. اگر آتش‌بس در بقیه هفته نیز ادامه یابد، نامم را زیر توافق درج می کنم.”

trump

رییس جمهور امریکا خاطرنشان کرده که معتقد است طالبان نیز خواستار توافق اند و از جنگ خسته شده اند.

این در حالی است که نمایندگان امریکا و طالبان در دوحه قطر روی طرح کاهش چشمگیر خشونت ها برای هفت روز در افغانستان توافق کردند. بر بنیاد این توافق، امروز کاهش خشونت وارد سومین روز خود شده؛ در حالی که گروه طالبان در روزهای اول و دوم این طرح، چندین حمله را بر نیروهای دولتی افغانستان انجام دادند.

گفتنی است پس از امضای توافقنامه میان امریکا و طالبان، گفتگوها میان گروه طالبان و حکومت افغانستان نیز آغاز خواهد شد.

قرار است رییس جمهور امریکا در این سفر به هندوستان، با نخست وزیر هند، علاوه بر مسایل دیگر، روی مسایل افغانستان نیز گفتگو کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان