جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادامه معرفی والیان؛ ثبات و همگرایی برای جوزجان نیز والی تعیین کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی می گویند که عبدالحی حیات، رییس شورای ولایتی جوزجان از سوی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به حیث والی این ولایت تعیین شده است.

عبدالمعروف آزر، سخنگوی والی جوزجان به خبرنامه گفت: “نیروهای کماندو در ساختمان مقام ولایت جوزجان جابجا شده اند و از ورود هوادران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به این ساختمان جلوگیری کرده اند.”

آزر افزود، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی عبدالحی حیات، رییس شورای ولایتی جوزجان را به حیث والی معرفی کرده است.

election

سخنگوی والی جوزجان تاکید کرد، این والی از سوی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در قصر جنرال دوستم در شهر شبرغان معرفی شده است.

از سویی هم بشیر احمد ته‌ینج، سخنگوی حزب جنبش ملی تایید کرده است که عبدالحی حیات از سوی دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله به حیث والی جوزجان تعیین شده است.

این در حالی است که روز گذشته دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی برای ولایت سرپل نیز والی تعیین کرده بود و به تعقیب آن، والی پنجشیر نیز از دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله اعلان حمایت کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان