جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

درخواست ترک تابعیت 486 شهروند افغانستان در سال مالی 1398

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزیر عدلیه می گوید که 486 تن در جریان سال مالی 1398 تقاضای ترک تابعیت کرده اند.
عبدالبصیر انور امروز شنبه(3حوت) در نشست حساب‌دهی دولت به ملت در کابل گفت: در سال مالی ۱۳۹۸ به تعداد ۴۸۶ پرونده ترک تابعیت به این وزارت مواصلت کرده و متقاضیان خواهان حصول تابعیت کشورهای ایران، اتریش، هالند، روسیه، آذربایجان، جاپان، اندونزی بوده اند.
انور افزود، از سویی هم در جریان این سال مالی ۱۲ پرونده کسب تابعیت مواصلت کرده که متقاضیان آن اتباع کشورهای ایران، مراکش، مصر، انگلستان، ازبکستان و پاکستان اند.

afghanistan
وزیر عدلیه تاکید کرد که این پرونده ها در حال طی مراحل است.
او ادامه داد، 19 هزار و 954 قضیه که شامل 10 هزار و 554 قضیه املاکی، 4 هزار و 101 قضیه دیون و 5 هزار و 299 قضیه فامیلی می‌شود، ثبت و به آن رسیدگی شده که از مجموع این قضایا، ۸۱۶ قضیه مدنی و حقوق عامه پس از طی مراحل و فیصله قطعی و نهایی محکمه، تطبیق گردیده و ۳۳۹ قضیه دیگر در معرض تطبیق است.
انور خاطرنشان کرد که وزارت عدلیه در سال مالی ۱۳۹۸، از حقوق 9 هزار و 143 تن از مظنونان و متهمان بی بضاعت که شامل 7 هزار و 332 مرد، ۴۰۳ زن و ۷۹۴ کودک می‌باشد، در مراجع عدلی و قضایی در کابل و ولایات دفاع شده است.
به گفته او، در سال مالی ۱۳۹۸، مجموعا به تعداد 2 هزار و 828 کودک مظنون، متهم و محکوم به حجز از جمله ۸۹ کودک دختر در تمام مراکز اصلاح و تربیت کودکان کشور نگهداری و اعاشه شده و نیز برای آنان آموزش‌های ‌ تربیتی،‌ حرفه‌ای،‌ دینی و فرهنگی ارایه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان