جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کمیسیون حقوق بشر: در حمله هوایی بادغیس پنج عضو یک خانواده کشته شده اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیسیون حقوق بشر می گوید که بر اساس یافته‌های این کمیسیون و تأیید مسئولان صحت عامه ولایت بادغیس و مسئولان کلینیک ولسوالی مقر این ولایت، به تاریخ 11 دلو در عملیات هواپیماهای بی‌سرنشین، 5 عضو یک خانواده کشته شدند.

کمیسیون حقوق بشر امروز پنجشنبه(17 دلو) با نشر یک اعلامیه گفته است که در عملیات هوایی هواپیمای بی سرنشین در منطقه خواجه‌سرخان‌، ‌‌‌نوآباد‌ ولسوالی مقر ولایت بادغیس، پنج عضو یک خانواده به شمول یک خانم و چهار کودک کشته شده اند.

این در حالی است که منابع محلی در ولایت بادغیس به تاریخ 12 دلو به خبرنامه گفته بودند که اعضای خانواده یک فرمانده گروه طالبان شامل یک زن و چهار کودک در انفجار ماین خودشان در ولسوالی مقر کشته شده اند.

drone

این منبع کشته شدن این اعضای خانواده را در عملیات هوایی نیروهای حمایت قاطع رد کرده بود.

از سویی هم کمیسیون حقوق بشر گفته است که بر بنیاد اهداف و اصول حقوق بین‌الملل بشردوستانه و قوانین کشوری، حمله بر هدف‌های غیرنظامی ممنوع است.

این کمیسیون همچنان از نیروهای داخلی و خارجی خواسته که در انجام عملیات‌های نظامی خود دقت بیشتر‌ی کنند تا به افراد غیرنظامی آسیب نرسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان