جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ترامپ: امریکا در صدد پایان بخشیدن به جنگ افغانستان است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهوری امریکا می گوید که در صدد پایان بخشیدن به جنگ در افغانستان و برگرداندن نظامیان امریکایی به کشورشان است.

دونالد ترامپ شام گذشته(سه‌شنبه 15دلو) در سخنرانی سالانه اش گفت که اراده نظامیان امریکایی سبب پیشرفت‌های چشمگیر در افغانستان شده است.

او تاکید کرد: “می خواهیم جنگ ما در افغانستان پایان یابد و سربازان ما به کشورشان برگردند، در نظر ندارم که صدها هزار نفر را در افغانستان بکشم که اکثر آنان کاملا بی گناه استند”.

trump 2

ترامپ ادامه داد: “وظیفه ما نیست که برای کشورهای دیگر به صفت اداره تنفیذ قانون کار کنیم”.

رییس جمهور امریکا همچنان تاکید کرد که حکومت وی از امنیت ملی امریکا دفاع کرده و با افراطگرایی اسلامی مبارزه می‌کند.

ترامپ خاطرنشان کرد که جنگ افغانستان هزینۀهسنگینی بر خانواده‌های امریکایی‌ها داشته و کسانی اینجا هستند که اعضای خانواده شان را در جنگ افغانستان، از دست داده‌اند.

وی با بیان این که تلاش های صلح جریان دارد، افزود، تلاش‌ها جریان دارد تا طولانی ترین جنگ امریکا در افغانستان پایان یابد و سربازان این کشور را به خانه بگردند.

این اظهارات رییس جمهور امریکا در حالی مطرح شده است که دو دور اخیر گفتگوهای صلح افغانستان میان امریکا و طالبان در دوحه قطر بدون نتیجه پایان یافته است. دو طرف هنوز نتوانسته‌اند پیرامون برقراری آتش بس و آغاز مذاکرات مستقیم طالبان با دولت افغانستان به توافق برسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان