جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وعده هاشمی؛ نرخ اینترنت کاهش می‌یابد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در رابطه کاهش نرخ اینترنت در افغانستان می‌گوید، هر جی‌بی اینترنت برای شرکت‌ها به‌طور عمده در حدود 9 افغانی تمام می‌شود، اما این شرکت ها آن‌ را تا ۱۸۰ افغانی به‌صورت پرچون به فروش می‌رسانند.

محمد فهیم هاشمی شب گذشته(شنبه، ۱۲ دلو) در برنامه بازار تلویزیون طلوع‌نیوز گفت که؛ در سلسله‌ جلساتی که با نمایندگان شرکت‌های فراهم‌کننده‌ خدمات اینترنت در مورد کاهش نرخ اینترنت داشته، از آن‌ها خواسته، در صورتی‌که این شرکت‌ها نرخ اینترنت را برای مردم کاهش دهند، وزارت مخابرات نیز روی کاهش نرخ اینترنت به‌صورت عمده کار خواهد کرد و هر ام‌بی اینترنت را در بدل ۳۰ تا ۳۲ دالر به شرکت‌ها خواهد فروخت.

fahim hasime

هاشمی گفت: «امیدوارم که بهای فی ام‌بی اینترنت را بتوانیم ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش بدهیم. دیروز و پریروز جلسه داشتیم با شرکت‌ها. شرط ما برای کاهش اینترنت این است که ما نرخ عمده را دیگه هم پایین می‌کنیم که شرکت‌ها هم نرخ اینترنت را کاهش دهند.»

این در حالی است که وعده‌ کاهش نرخ اینترنت از دیرزمان به‌ این‌سو هرازگاهی مطرح شده، اما در عمل چندان تغییری به میان نیامده است. برعلاوه، شهروندان از پایین‌بودن سرعت اینترنت و دزدی پول شان توسط شرکت‌های مخابراتی شکایت دارند.

در همین رابطه کمپین گسترده زیر عنوان اترا کجاست؟ نیز در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده بود و اداره اترا و وزارت مخابرات را به بی‌توجهی متهم نموده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان