جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

محب: افغانستان بر اساس منافع و تعریف مشخص از سیاست خارجی خود، با همسایگان روابط دارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی رییس جمهور با محمد ابراهیم طاهریان، نماینده ویژه وزارت امور خارجه ایران برای افغانستان دیدار کرد.

دفتر شورای امنیت امروز شنبه(12دلو) در یک خبرنامه گفته است، در این دیدار محب خاطرنشان کرده است: ” افغانستان براساس منافع خویش و تعریف مشخص از سیاست خارجی با همسایگان روابط مستقلانه داشته و توقع می‌رود که روابط دو کشور در روشنایی همین اصل تقویت یابد.”

این دفتر افزوده است که مشاور امنیت ملی افغانستان اظهار داشته که افغانستان خواهان روابط دولت با دولت می‌باشد و امید است که همسایگان و شرکای ما با در نظرداشت همین اصل، مسیر و روابط آینده خویش را با افغانستان تعیین نمایند.

mohib

براساس خبرنامه دفتر شورای امنیت، در این دیدار طاهریان نیز گفته است که از نظام، قانون و روند صلح افغانستان به رهبری و مالکیت افغان‌ها حمایت می‌کند.

دفتر شورای امنیت خاطرنشان کرده است که به گفته طاهریان، تنها گفت‌گوهای بین‌الافغانی می تواند باعث صلح دایمی در افغانستان شود و نیاز است که در این بخش توجه بیشتری صورت گیرد.

وی افزوده است که ایران با افغانستان خواهان روابط دولت با دولت بوده و متعهد است تا در همین چارچوب روابط خویش را تقویت ببخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان