جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

آخرین خبرها در رابطه با کرونا ویروس

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در حالی که کشورهای خارجی در واکنش به شیوع سریع این ویروس، محدودیت‌ها را برای مسافران بازگشته از چین تشدید می‌کنند، شمار تلفات ناشی از شیوع کرونا ویروس در چین به بالاتر از ۲۵۰ نفر رسیده‌است و شمار مبتلایان رو به افزایش است.

جدیدترین آمار در مورد کرونا ویروس (Corona)

– براساس آمار و ارقام جدید مقامات بهداشت چین، دست کم 259 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

–  ۲۱۰۰ مورد ابتلای جدید نیز ثبت شده‌ و شمار مبتلایان را در سطح جهان به ۱۲۰۰۰ نفر رسانده‌است. غالب مبتلایان در چین هستند و حدود ۱۰۰ نفر در ۲۱ کشور دیگر مبتلا شده‌اند.

– در حال حاضر همه‌ی ولایات و نواحی چین با شیوع این بیماری مواجه شده‌اند.

– کشورهایی که موارد ابتلا را تأیید کرده‌اند عبارتند از: اسپانیا، تایلند، جاپان، هنگ‌کنگ، سنگاپور، تایوان، استرالیا، مالزی، ماکائو، روسیه، فرانسه، ایالات متحده، کره جنوبی، آلمان، امارات متحده عربی، کانادا، انگلیس، ویتنام، ایتالیا، هند، فیلیپین، نپال، کامبوج، سریلانکا و فنلاند.

اپل فروشگاه‌هایش را در چین به مدت یک هفته تعطیل می‌کند

کمپانی اپل روز شنبه (امروز) اعلام کرد که فروشگاه‌های خود را در چین، که یکی از بزرگ‌ترین بازارهایش است، تا ۹ فبروری تعطیل می‌کند.

سازنده آیفون در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل احتیاط و بر اساس آخرین توصیه‌های متخصصان برجسته بهداشت، ‌در حال تعطیل کردن فروشگاه‌ها، دفاتر و مراکز تماس خود در کشور چین است. این کمپنی ۴۲ فروشگاه در چین دارد.

درخواست کمک چین از اتحادیه اروپا

بر اساس بیانیه دولت چین، لی که چیانگ، نخست‌وزیر چین از اتحادیه اروپا خواسته است تا چین را در تهیه ملزومات پزشکی کمک کند.

چین در تلاش است تا شیوع کرونا ویروس را کنترول کند. هرچند، سیستم بهداشتی و درمانی این کشور به زانو درآمده‌است، به این ترتیب که تخت و داروی کافی برای درمان ندارد.

لی تلفنی با اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا صحبت کرده و امیدوار است که از طریق مجاری تجاری و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ملزومات کنترول این بیماری را تهیه کند.

اقدامات سایر کشورها برای ممانعت از شیوع کرونا ویروس (Corona)

– با توجه به شیوع سریع ویروس کرونا، بسیاری از کشورها از جمله ازبکستان، ترکمنستان، ایران و ویتنام پرواز به مقصد چین و از چین را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

– کشورهای بنگلادش، هند، تایلند، اندونزی و ترکیه شهروندان خود را از چین تخلیه کردند.

– در این میان نخست‌وزیر استرالیا، ‌اسکات موریسون، اظهار داشت، این کشور افرادی را که از چین به این کشور پرواز دارند به مدت ۱۴ روز در قرنطینه نگه خواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان