جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: جای شرم است که لبنیات مورد نیاز افغانستان از بیرون وارد شود!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید که افغانستان یک کشور زراعتی و مالداري است و جای شرم است که لبنیات مورد نیاز کشور مثل شير، پنير و ماست از بیرون وارد شود.

غنی امروز پنج شنبه(10دلو) در مراسم افتتاح اتاق محصولات زراعتی و مالداری افغانستان گفت، هدف عمده‌ حکومت از این اقدام، توسعه‌ بخش زراعت و مالداری بوده تا دهقانان و مالداران بتوانند فرآورده های شان را با استانداردهای بالا در بازارهای منطقه و جهان به فروش برسانند.

ghani

او افزود که رشد بخش زراعت و مالداری، به ثبات سیاسی و اقتصادی افغانستان کمک می‌کند و حکومت افغانستان با فراهم آوری سهولت‌ها به دهقانان و مالداران، انتظار دارد تا میزان صادرات کشور تا ۵۰۰ میلیون دالر دیگر در سال افزایش یابد.

رییس جمهور تاکید کرد که نظارت از صادرات افغانستان به جایگاه و اعتبار کشور در بازارهای جهانی کمک می‌کند و کارمندان وزارت خارجه در بیرون از کشور، مسوولیت دارند تا در بازاریابی محصولات زراعتی و مالداری افغانستان، با دهقانان و تاجران افغانستان همکاری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان