افتتاح کلاس های آموزشی برای زندانیان در ولایت سمنگان

توسطروایت زنده

بهمن ۱۰, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

دفتر مطبوعاتی ولایت سمنگان در یک اعلامیه گفته است که کلاس های آموزشی توسط والی برای زندان این ولایت افتتاح شده است.

این دفتر امروز پنج‌شنبه(10دلو) در خبرنامه‌ای گفته است که همزمان با افتتاح کلاس های آموزشی توسط عبداللطیف ابراهیمی، والی ولایت سمنگان، از 8 تن از زندانیان که حافظ قران شده بودند، در مراسمی در زندان این ولایت، تجلیل به عمل آمده است.

دفتر مطبوعاتی ولایت سمنگان افزوده است که 252 زندانی دیگر در محبس این ولایت در کلاس های آموزش قرآن کریم و زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند.

samangan

به گفته این دفتر مطبوعاتی، نصیراحمد ملکزاده، مدیرعمومی زندان ولایت سمنگان گفته است که سعی دارند زندان این ولایت را به یک مکتب آموزش قرآن کریم، زبان انگلیسی، سوادآموزی و آموزش های حرفه ای تبدیل نمایند.

او افزوده است که در حال حاضر برای زندانیان در داخل این زندان چندین کلاس درسی ایجاد شده و 156 زندانی کلاس آموزش قرآن کریم و 96 زندانی دیگر شامل کلاس زبان انگلیسی شده و قرار است آن ها روزانه در ساعت های مختلف به مدت 4 ساعت آموزش ببینند.

به گفته مدیر زندان ولایت سمنگان، هم اکنون در زندان این ولایت 380 زندانی از جمله 23 زن زندانی بوده که در چهار بلاک دوران محکومیت خود را سپری می کنند.

این در حالی است که پیش از این وزارت داخل اعلام کرده بود، هر زندانی که یک کتاب مطالعه نموده و در مورد آن معلومات کوتاه ارایه کند، 6 روز در مدت زندانی او تخفیف داده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *