جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حزب جنبش خواهان مجازات فرماندهان حمله به خانه نظام الدین قیصاری شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان در یک پیام ویدیویی خواهان مجازات کسانی که دستور حمله بر خانه نظام الدین قیصاری را صادر کرده و همچنان پرداخت غرامت به کشته شدگان این رویداد شده است.

بشیراحمد ته ینج در یک پیام ویدیویی خبری که امروز پنج‌شنبه(3دلو) در صفحه فیس‌بوک اش نشر کرده، گفته است که قضیه نظام الدین قیصاری از اول جانبدارانه و سیاسی بوده است.

او افزوده است که از ابتدا مخالفت خود را با این حمله ابراز کرده اند.

ته ینج ادامه داده که در تحقیقات هیأت بی طرف که از سوی پارلمان صورت گرفته، این موضوعات روشن شد و حالا دقیقا معلوم است که چه کسانی در پشت این حمله سیاسی قرار داشته اند.

afghanistan12

سخنگوی حزب جنبش تاکید کرده است: “ما از حکومت افغانستان جدا خواهان پیگیری این قضیه و مجازات کسانی که دستور این حمله را صادر کرده و همچنان خواهان پرداخت غرامت به خانواده های شهدا هستیم.”

او خاطرنشان کرده که در حمله نیروهای امنیتی بر خانه نظام الدین قیصاری 6 الی 7 نفر کشته شدند، خانه های مردم غارت شد و خانه خود نظام الدین نیز تخریب گردیده است.

ته ینج همچنان خواهان اعاده حیثیت نظام الدین قیصاری شده و تاکید کرده که افراد مسبب این قضیه باید مورد مجازات و پیگیری  قرار گیرند.

این اظهارات سخنگوی حزب جنبش در حالی مطرح شده است که به تازگی هییت حقیقت یاب مجلس نمایندگان دریافته است که حمله بر خانه نظام الدین قیصاری از سوی خوشحال سعادت، معین ارشد امنیتی پیشین وزارت داخله، فرمانده پیشین قول اردوی 209 شاهین و اجمل فایز، فرمانده پولیس ولایت بلخ راه اندازی شده و سرپرست وزارت های دفاع و داخله در جریان این حمله قرار داده نشده اند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی به تاریخ 23 قوس از زمین و هوا بر خانه نظام الدین قیصاری حمله کردند، که در درگیری میان نیروهای قیصاری و نیروهای امنیتی، 7 تن از نیروهای قیصاری کشته و بیش از 20 تن دیگر زخمی شدند، اما پس از 18 ساعت محاصره و درگیری، نیروهای امنیتی موفق به بازداشت نظام الدین قیصاری نشدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان