جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

محب: بلوچ‌ها جوانان خود را به صفوف نیروهای امنیتی بفرستند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای امنیت ملی گفته است که مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور از شورای سرتاسری بلوچ‌ها خواسته است تا جوانان خود را به صفوف نیروهای امنیتی بفرستند.

در یک خبرنامه دفتر شورای امنیت ملی آمده است که داکتر حمدالله محب روز گذشته‌(سه‌شنبه، 1 دلو) در دیدار با اعضای شورای سرتاسری بلوچ‌ها، از آن‌ها خواست تا جوانان‌شان را برای دفاع از کشور به صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بفرستند.

Hamdullah Mohib

شورای سرتاسری بلوچ‌ها در این دیدار از پلان جامع صلح حکومت حمایت کرده و از اصلاحات و دست آوردهای اخیر نیروهای امنیتی ستایش کرده است.

این شورا از مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور خواسته که به وضعیت بی‌جاشد‌گان و کادرهای بلوچ توجه نموده و از ظرفیت‌های‌شان برای حکومت‌داری محلی استفاده نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان