جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شهرداری کابل: حال شیرهای باغ وحش کابل خوب است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال راه اندازی کارزار “در باغ وحش کابل شیرها روزگار مناسب ندارد”، از سوی کابران شبکه های اجتماعی، شهرداری کابل می گوید که حال شیرهای باغ وحش کابل خوب و مناسب است.

شهرداری کابل امروز دوشنبه(30جدی) در واکنش به نشر بعضی تصاویر از شیرها و ربط دادن آن به باغ وحش کابل، گفته است این موضوع حقیقت ندارد.

zoo

شهرداری تاکید کرده که این نهاد علاوه بر رفع مشکلات فراوانی که در شهر وجود دارد، رسیدگی های لازم و به موقع را از باغ وحش کابل انجام می دهد که بزرگترین مکان تفریحی شهر کابل است و بر این مکان، نظارت و مدیریت کامل دارد.

شهرداری کابل افزوده است که حال شیرهای باغ وحش کابل خوب و مناسب است و از سوی مسوولان باغ وحش به آن ها رسیدگی دوامدار صورت می گیرد.

شهرداری کابل همچنان چندین عکس از دو شیر باغ وحش کابل منتشر کرده که نشان می دهد وضعیت این شیرها خوب است.

این در حالی است که شماری از کاربران شبکه های اجتماعی با نشر تصاویری از چند شیر که وضعیت خوبی ندارند و همچنان محل آن مشخص نیست، آن را به باغ وحش کابل ربط داده و خواهان رسیدگی مسوولین به این مساله شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان