جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
131 بازدید

بزرگترین قاره دنیا؛ با زیباترین زنان آسیایی آشنا شوید!

خواندن 3 دقیقه
4
(7)

آسیا قاره‌ای پهناور است که فرهنگ‌ها و سنت‌های متفاوتی و متنوعی دارد. برخی از کشورها کاملا با هم متفاوت هستند و همین سبب شده زنانِ این کشورها هر کدام به نوعی منحصر به فرد باشند. زنان آسیایی زیبایی خیرکننده‌ای دارند. برخی موهایی ابریشمی و برخی دیگر پوستی خوشرنگ و زیبا دارند.

در این نوشتار با ۱۰ بانوی زیبا از قاره‌ی آسیا آشنا خواهیم شد!

۱. آیشواریا رای

خیلی‌ها آیشواریا رای را مونیکا بلوچی آسیا خطاب می‌کنند و دلیل خوبی هم برای این عنوان وجود دارد. آیشواریا علاوه بر اینکه زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد، به چندین زبان نیز مسلط است و به همین دلیل در فیلم‌های مختلفی به زبان‌های انگلیسی، تامیل و بنگالی حضور داشته‌است. او در سال ۱۹۹۴، لقب زیباترین زن جهان را به خود اختصاص داد.

آیشواریا رای
آیشواریا رای

۲. کلودیا لینکس

این خواننده، بازیگر، مدل و مترجم که غالبا به عنوان الهه‌ی پرشیا (ایران) خطاب می‌شود، به زیبایی سحرانگیز و کارهای خیرخواهانه‌ای که انجام می‌دهد مشهور است.

کلودیا لینکس
کلودیا لینکس

۳. سیرین عبدالنور

سیرین خواننده، هنرپیشه و مدل مشهور اهل لبنان است. کارگردانان و تهیه‌کننده‌های برجسته‌ای مجذوب زیبایی سیرین بوده‌اند و او خیلی زود به یکی از گران‌ترین بازیگران لبنان تبدیل شد!

سیرین عبدالنور
سیرین عبدالنور

۴. مهوش حیات

مهوش حیات بازیگر، مدل و خواننده‌ی مشهور و موفق اهل پاکستان است. او در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازیگر زن، جایزه‌ی لوکس استایل پاکستان را برنده شد.

مهوش حیات
مهوش حیات

۵. هیفا وهبی

هیفا وهبی بازیگر و خواننده‌ی لبنانی است که در خاورمیانه شهرت زیادی دارد. او خیلی جوان بود که مدلینگ را شروع کرد و فقط ۱۶ سال داشت که عنوان «دختر شایسته‌ی جنوب لبنان» را برنده شد. هیفا در سال ۲۰۰۶، از سوی مجله‌ی پیپِل، در لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های جهان قرار گرفت!

هیفا وهبی
هیفا وهبی

۶. پریانکا چوپرا

در مورد زیبایی زنان هندی زیاد می‌‌شنویم اما پریانکا چوپرا یکی از برجسته‌ترین زیبارویان هندی است. او هم زیباست و هم فعالیت‌های اجتماعی زیادی دارد. پریانکا در سال ۲۰۰۹ فیلمی را با موضوع «جذام» برای سازمان Alert India ساخت تا درک عمومی را نسبت به این بیماری افزایش دهد، و یک سال پس از آن سفیر حسن نیت یونیسف شد.

پریانکا چوپرا
پریانکا چوپرا

۷. راوشانا کارکوا

راوشانا بازیگر روسی است که در تاشکند متولد شد. او پیش‌زمینه‌ای در بازیگری نداشته‌است اما این موضوع هیچ تاثیری در موفقیت حرفه‌ای او نداشته‌است. در واقع او یکی از پرطرفدارترین بازیگران روسیه است.

راوشانا کارکوا
راوشانا کارکوا

۸. جانگ زئی

جانگ زئی یک سوپراستار اهل چین است که پس از ایفای نقش در فیلم سینمایی «خاطرات یک گیشا» به شهرت دست پیدا کرد. در حال حاضر او یکی از ۴ مطرح‌ترین بازیگر چینی در جهان است.

جانگ زئی
جانگ زئی

۹. صبا مبارک

صبا مبارک یکی از مشهورترین سوپراستارهای اردن است. او در یک فستیوال فیلم که در کشور خودش برگزار شد، عنوان «بهترین بازیگر عرب» را از آن خود کرد.

صبا مبارک
صبا مبارک

۱۰. سونگ هی-کیو

سونگ هی-کیو یکی از موفق ترین بازیگران کره‌ی جنوبی است. او که فعالیت خود را در ابتدا به عنوان یک مدل آغاز کرد، یکی از زیباترین زنان کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود.

سونگ هی-کیو
سونگ هی-کیو

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان