جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

ثبت 4700 هزار شکایت استیناف‌طلب در کمیسیون شکایات انتخاباتی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان در کمیسیون بررسی شکایات انتخاباتی می گویند، تا کنون 4 هزار و 700 شکایت استیناف طالب در این کمیسیون ثبت شده است.

محمد قاسم الیاسی، منشی و سخنگوی کمیسیون شکایات امروز یک‌شنبه(۲۹ جدی) به خبرنگاران گفت: “حدود ۴۷۰۰ قضیه اسیتناف‌خواهی ثبت شده است. این رقم در حال تغییر است، به خاطری که روز پنج شنبه به یکی از ولایات ابلاغیه داده شده است. احتمال دارد که در این ولایت استیناف‌خواهی صورت گیرد.”

الیاسی افزود، شکایت های استیناف طلب از سوی تیم‌های ثبات و همگرایی، دولت‌ساز و صلح و عدالت اسلامی ثبت شده‌ که بیشترین آن از سوی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی است.

election

او خاطرنشان کرد، بیشتر موارد استیناف‌خواهی در مورد آرای بدون بیومتریک، تفاوت آرا و آرای پیش از وقت ثبت شده‌ است.

از سویی هم نورالرحمن اخلاقی، رییس بخش نظارت و جلوگیری از تقلب دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی گفته است که 4 هزار و 370 مورد شکایت استیناف‌خواهی از سوی این تیم در دفتر مرکزی کمیسیون شکایات ثبت شده است.

این در حالی است که سه روز زمان تعیین شده برای ثبت شکایات استیناف‌ طلب روز گذشته پایان یافت، اما الیاسی تاکید کرد، برای شماری از ولایات ابلاغیه با تأخیر رسیده و این روند تکمیل نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان