جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مجلس نمایندگان بودجه وزارت صنعت و تجارت را تعلیق کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مجلس نمایندگان بودجه وزارت صنعت و تجارت را تعلیق کرد و نیز امضای اجمل احمدی، سرپرست این وزارت را بی اعتبار اعلام نمود.

مجلس نمایند‌گان در نشست امروز دوشنبه(23جدی) خود، پس از آن بودجه وزارت صنعت و تجارت را تعلیق کرد که اجمل احمدی، سرپرست این وزارت از حضور در جلسه استجوابی مجلس نمایندگان خودداری کرد.

عدم حضور احمدی باعث شد تا مجلس نمایندگان رد صلاحیت او، و تعلیق بودجه وزارت تجارت را تصویب کنند.

parliament

میر رحمان رحمانی، رییس مجلس نمایندگان با انتقاد از عدم حضور احمدی گفت: “قبلا رییس جمهور غنی تعهد کرده بود که هر 6 ماه خودش برای پاسخ‌گویی به مجلس می‌آید؛ اکنون ما در یک‌سال یک وزیرشه دیده نمی‌توانیم”.

از سویی هم محمد علی اخلاقی، عضو مجلس نمایندگان گفت که سرپرست وزارت تجارت بارها به مجلس نمایندگان بی‌اعتنایی کرده و مجلس باید نهایی سازد که بعد از این احمدی صلاحیت هیچ نوع تصمیم‌گیری را ندارد و امضای او در هیچ اداره‌ای مورد اعتبار نمی‌باشد.

این تصمیم اعضای مجلس با انتقاد شماری دیگری از اعضای مجلس روبرو شد و شماری از آنان جلسه را ترک کردند، اما رییس مجلس دلیل ترک شماری از نمایندگان را تطمیع آنان از سوی سرپرست وزارت تجارت و صنعت برای شکستن حد نصاب مجلس عنوان کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان