جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

عبدالله: مسوولان محلی متخلف در انتخابات ریاست جمهوری مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت در دیدار با شماری از بزرگان و متنفذین قومی هرات تاکید کرده که مسوولان ادارات محلی که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری از امکانات دولتی سوء استفاده کردند، در فرصت مناسب مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

ریاست اجرایی حکومت گفته است،  در این دیدار که روز گذشته(چهارشنبه، 18جدی) صورت گرفته، بزرگان هرات مشکلات و چالش‌های موجود در این ولایت را با رییس اجرایی حکومت در میان گذاشته و گفته اند که رانندگان موترهای باربری بنابر آنچه که اخاذی در مسیر راه می‌خوانند، از یک هفته به این سو شاهراه هرات–کابل را به روی مسافرین بسته‌اند و این موضوع سبب خلق مشکلات جدی برای باشنده‌های هرات شده است.

بزرگان هرات همچنان از طرح جمع‌آوری موترهای بدون اسناد در این ولایت ابراز نگرانی کرده، از رییس اجرایی حکومت خواسته اند که برای اتخاذ راه حل بهتر با اداره محلی هرات در تماس شود.

abdullah

آنان همچنان از مداخلات مسوولان اداره محلی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری انتقاد کرده، خواهان برخورد قانونی با کسانی شدند که از امکانات دولتی به نفع نامزدان مشخص استفاده کرده اند.

در این دیدار عبدالله عبدالله گفته است که از مشکلات به میان آمده در ولایت هرات آگاه است و به نهادهای ذیربط هدایت داده است تا به مشکلات مردم این ولایت رسیدگی فوری نمایند.

عبدالله همچنان به بزرگان هرات اطمینان داد، آن مسوولان ادارهمحلی که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری از امکانات دولتی سوء استفاده نمودند، در فرصت مناسب مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان