جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اختصاص 35 میلیون افغانی از سوی وزارت مهاجرین برای کمک به بیجاشدگان در کمپ های کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان اعلام کرده است که 35 میلیون افغانی را برای کمک به بیجاشده های کمپ های کابل اختصاص داده است.

وزارت مهاجرین امروز پنج شنبه(19جدی) در یک خبرنامه گفته است که مجموعا 12 هزار خانواده در سراسر ولایت کابل در حالت آوارگی زندگی می کنند که از آن جمله، 8 هزار و 633 خانواده در 47 کمپ در شهر کابل ساکن اند.

این وزارت افزوده است که برای رفع نیازمندی اولیه بیجاشده های کابل، از ادارات ملی و بین المللی در خواست همکاری کرده که در نتیجه آن قبلا مبلغ 59 میلیون و 567 هزار و 700 افغانی به صورت نقدی از طرف سازمان غذایی جهان(WFP) به تمامی بیجاشدگان داخلی که در کمپ های شهر کابل زندگی می کنند، کمک شده است.

photo_2020-01-09_15-34-58

وزارت مهاجرین اضافه کرده که بر اساس استراتژی کمک های زمستانی، قرار است این وزارت و موسسات همکار بین المللی به دو هزار و 691 خانواده در سراسر ولایت کابل کمک رسانی کند که 41 میلیون و 137 هزار و 500 افغانی برای آن در نظر گرفته شده است.

به گفته وزارت مهاجرین، در مجموع 100 میلیون و 705 هزار و 200 افغانی به رهبری وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان برای کمک به خانواده های بیجاشده در سراسر کابل، جهت جلوگیری از آسیب های فصل سرما اختصاص یافته است که بیش از 59 میلیون آن قبلا توزیع شده و بیش از 41 میلیون دیگر به زودی توزیع می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان