جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

فقر 61 درصدی مردم بامیان؛ زهیر خواهان کمک به 8هزار خانواده شدید نیازمند شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد طاهر زهیر، والی بامیان از نهادها و موسسات خیریه خواست تا به 8 هزار خانواده شدیدا نیازمند، کمک‌های بشردوستانه کنند.

والی بامیان امروز سه‌شنبه(17جدی) در یک کنفرانس مطبوعاتی که به هدف بررسی وضعیت فقر و مشکلات مردم این ولایت در فصل زمستان برگزار شده بود، گفت: ” 61.3 درصد مردم بامیان در فقر به سر می‌برند و این امر موجب نگرانی شدید اداره محلی بامیان گردیده است.”

زهیر تاکید کرد، در بامیان بیشتر از 8 هزار خانواده در فقر شدید به سر می‌برند و نیاز مبرم به کمک‌های فوری و آنی دولت و نهادهای همکار دارند.

bamyan

او وضعیت مردم بامیان را در فصل سرد زمستان نگران کننده خواند و با اشاره به معیارهای تعیین شده توزیع کمک از جانب نهادهای خیریه، از موسسات و نهادهای خیر ملی و بین المللی خواهان تغییر در معیارهای توزیع کمک آنان شد تا تمامی خانواده‌های نیازمند و فقیر تحت پوشش امدادهای بشردوستانه قرار گیرد و از فجایع احتمالی در فصل زمستان جلوگیری گردد.

از سویی هم حکیمه علیزاده، نماینده کمیسیون حقوق بشر در بامیان وضعیت فقر در این ولایت را نگران کننده خوانده و از نهادهای خیر ملی و بین المللی خواستار همکاری بیشتر و توزیع کمک‌های زمستانی برای فقرا در فصل زمستان شد.

این در حالی است که بامیان در مرکز افغانستان، در فصل زمستان، یکی از سخت‌ترین شرایط را به دلیل برف باری های گسترده و مسدود شدن راه های ارتباطی دارد. گاهی این راه ها برای ماه ها مسدود باقی می ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان