جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

شهروندان بریتانیایی در افغانستان آماده ترک این کشور باشند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در بغداد، پایتخت عراق، بریتانیا از شهروندانش در افغانستان خواسته است در صورت وقوع ناآرامی، برای ترک این کشور آماده باشند.

دولت بریتانیا روز گذشته(شنبه، 14جدی) از شهروندانش خواست از سفر به افغانستان و همچنان گست و گذار در چندین منطقه این کشور خودداری کنند.

در این اعلامیه آمده است که شهروندان بریتانیا در افغانستان از گشت‌وگذار غیرضروری به خصوص در ساحات سبز امنیتی کابل و همچنان فرودگاه بین المللی حامد کرزی خودداری کنند.

uk

در این اعلامیه دولت بریتانیا، ولایت های پنجشیر و بامیان نیز از ولایت‌هایی حساب شده که شهروندان این کشور از سفرهای غیرضروری به آن بپرهیزند.

دولت بریتانیا تاکید کرده که شهروندان بریتانیایی به دلیل موجودیت تهدیدهای امنیتی، شب را در هوتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها سپری کنند و نیز در صورت وقوع ناآرامی، برای ترک افغانستان آماده باشند.

این در حالی است که قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه ایران روز جمعه توسط امریکا در بغداد، پایتخت عراق کشته شد و پس از آن، تنش میان ایران و امریکا به سمتی رفته است که دیگر کشورهای منطقه و جهان نیز متاثر می شوند.

این اظهارات دولت بریتانیا در حالی بیان شده که حکومت افغانستان پس از این رویداد، بارها تاکید کرده که از خاک افغانستان علیه کشورهای بیرونی و همسایگان اش استفاده نخواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان