جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون شکایات انتخاباتی: طبقه‌بندی و بررسی شکایات ۱۵ ولایت تکمیل شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید تصنیف‌بندی شکایات در حدود ۱۵ ولایت تکمیل شده و کار بررسی آن اغاز شده است و احتمال دارد تا پایان امروز یا فردا تصنیف تمام ولایات تکمیل شده و بررسی‌ها را آغاز کنند.

قاسم الیاسی، منشی و سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی امروز سه‌شنبه(10جدی) در حمع خبرنگاران گفت: “ممکن است که ۹۰ درصد شکایات انتخاباتی در ولایات در ۱۵ روزی که برای این کار تعیین شده، بررسی شوند”.

elyasi

الیاسی افزود: “تنها در کابل از 2 هزار و 231 شکایت، 1 هزار و 200 شکایت آن بررسی شده و یکی از دلایل زمان‌گیر شدن کارها، ثبت تمامی شکایت‌های مربوط به انتخابات در کابل بوده و اگر کار طبقه‌بندی شکایات در ولایت ها انجام می‌شد،  این کار تاکنون ختم شده بود”.

او شکایات ثبت شده در کمیسیون انتخاباتی را شامل جرایم، تخلفات و تخطی‌های انتخاباتی خوانده، تاکید کرد، کسانی که مرتکب “جرایم انتخاباتی” شده‌اند، شناسایی و به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.

این در حالی است که روند ثبت شکایات مربوط به اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 2 جدی سال روان، پس از اعلان این نتایج، برای مدت سه روز آغاز شد. در این مدت بیش از 16 هزار شکایت در مرکز و ولایت ها ثبت شد. مطابق به قانون، کمیسیون شکایات انتخاباتی باید در مدت ۱۵ روز بعد از ثبت شکایات، نتایج بررسی‌های خود را نشر کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان