جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

محب: نیازمند یک بحث مهم ملی برای صلح هستیم!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور امنیت ملی رییس جمهور می گوید، علاوه بر اجماع ملی در داخل کشور برای صلح پایدار، همچنان نیازمند یک بحث مهم ملی هستیم.

دفتر شورای امنیت ملی امروز دوشنبه(9جدی) در یک خبرنامه گفته است که مشاور امنیت ملی با اعضای بنیاد صلح آميز در رابطه به وضعیت جاری و روند صلح دیدار کرده است.

محب در این دیدار ضمن قدردانی از اعضای بنیاد صلح آمیز گفته است: “علاوه بر اجماع ملی در داخل کشور برای صلح پایدار، همچنان نیازمند یک بحث مهم ملی هستیم که تا به همه طرف‌های دخیل آگاهی لازم از صلح و مراحل مربوط به آن ارایه شود”.

moheb

او افزوده است که در کنار ایجاد اجماع ملی، بحث در مورد صلح افغانستان بايد در سطح منطقه و جهان نیز اجماع ایجاد شود و با در نظر داشت تمام ابعاد خارجی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

محب تاکید کرده است: “صلح باید پایان تمام جنگ‌ها باشد، نه این‌که افغان‌ها به نام صلح از هم پاشیده شوند و دوباره پس از مدتی از آدرس و گروه های دیگری به این سلسله جنگ‌ها ادامه دهند.”

این در حالی است که در این اواخر بحث گفتگوهای صلح در رسانه های داخلی و خارجی دوباره زنده شده است. شام روز گذشته خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع ناشناس گروه طالبان گزارش داد که شورای رهبری این گروه در پاکستان با آتش بس موقت سراسری در افغانستان موافقت کرده است، اما دفتر سیاسی طالبان در قطر، موافقت بر سر هر نوع آتش بس را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان