یک سناتور آمریکایی خواستار تحقیق در مورد چرخش جنگ در افغانستان شد

توسطروایت زنده

دی ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

کیرستن گیلیبرند، سناتور نیویورک در مجلس سنای امریکا می گوید که این مجلس باید جلسات دادرسی را برای بررسی چگونگی انجام جنگ در افغانستان برگزار کند.

واشنگتن پست اسناد حکومتی را در یک ماه گذشته منتشر کرده که نشان می دهد رهبران غیرنظامی و نظامی امریکا بعضی از رازها در مورد دست آوردهای جنگ در افغانستان را پنهان کرده اند.

گیلیبرند به گزارشگر NCPR گفته است: “من ده سال در کمیته خدمات مسلح  امریکا خدمت کرده ام، بنابراین در این جلسات حضور داشته ام. من در این جلسات نشسته ام و دقیقا می دانم که یک شیشه نیمه تمام به ما داده شده است.”

us

وی در این مصاحبه افزوده است: “عدم موفقیت مقامات کاخ سفید و رهبران نظامی برای گفتن واقعیت به کنگره در مورد جنگ افغانستان، قانونگذاران را از انجام وظایف خود باز داشته است.”

این سناتور امریکایی خاطرنشان کرده است: “من فکر می کنم که این رویکرد در واقع کنگره را گمراه کرده است تا بتواند میلیاردها دالر هزینه کند، تا زندگی زن و مردهای ما را برای مأموریت هایی که شاید کار نمی کند و برای استراتژی های ناکارآمد به کار ببندد. من فکر می کنم زن و مردی که در خدمت ملت ما هستند، سزاوار بهترین ها هستند. سنا باید تحقیقاتی را انجام دهد و بفهمد ما چطور در این آشفتگی قرار گرفتیم. فکر می کنم داشتن جلسات دادرسی در کمیته خدمات مسلح سنا اولین گام باشد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *