غنی در بدخشان: عملیات پاکسازی تا نابودی کامل طالبان ادامه می‌یابد!

توسطروایت زنده

دی ۵, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس جمهور امروز پنج‌شنبه(5جدی) در جریان سفرش به ولایت بدخشان، با اعضای شورای ولایتی، علما، جامعه مدنی و جوانان این ولایت دیدار کرد.

در این دیدار، آنان خواست ها و پیشنهادات شان را در بخش های احداث جاده میان ولسوالی ها، پرداخت معاشات ورثه شهدا و معلولین، احداث بند برق دوآبه، درج واژه بلوچ در تذکره های الکترونیک، صدور جواز انتقال سنگ لاجورد، دخیل ساختن نهادهای جامعه مدنی در گفتگوهای صلح، ایجاد راه تجاری بدخشان – چین، انتقال برق وارداتی از ولایت تخار به بدخشان، قانونمند ساختن معادن، استخدام کادرهای بدخشان در ادارات دولتی و ادامه عملیات پاکسازی علیه طالبان، با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

در یک خبرنامه ریاست جمهوری در این مورد آمده است که محمد اشرف غنی در این دیدارها گفته است که بدخشان یکی از غنی ترین ولایات از نگاه آب و معادن به حساب می رود.

به گفته وی، در هشت زون اقتصادی کشور که در حال ایجاد است، ولایت بدخشان شامل دو زون می باشد.

Ghani

رییس جمهور افزود که هدف اساسی ایجاد زون های اقتصادی این است که ولایات به صورت زنجیره ای با هم وصل شوند و تحرک اقتصادی داشته باشند.

وی همچنان خاطرنشان کرد که عملیات های پاکسازی در ولایت بدخشان تا محو کامل دشمن ادامه خواهد داشت و با حمایت و همکاری مردم این ولایت، بدخشانی امن و باثبات خواهیم داشت.

اشرف غنی هم چنان قبل از ظهر امروز با بزرگان و متنفذین ولسوالی های وردوج، یمگان، کران و منجان و جرم(خستک) که به گونه کامل از وجود طالبان تصفیه شده، دیدار کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *