جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

مولانا عبدالله به کمیسیون شکایات: نتایج ابتدایی انتخابات دارای خلا قانونی است!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مولانا عبدالله، کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات در نامه ای عنوانی کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهورری دارای خلاهای قانونی است.

مولانا عبدالله امروز دوشنبه(2جدی) در این نامه گفته است که نتایج انتخابات ریاست جمهوری که با تأخیر بیش از دو ماه از میعاد تقویم و بر اساس فیصله 119، 30 قوس اعلان گردید، دارای خلاها، نقایص و تخلفات قانونی است.

mulana abdullah

عبدالله افزوده است که آن نقایص و تخلفات عبارت اند از گنجانیدن آمار صدها فورم غیرقانونی، گنجانیدن آمار خارج زمان، گنجانیدن آمار محلات که باید بازشماری می شد، اما بازشماری نشد و گنجانیدن فورم هایی که صندوق های شان “مفقود” است؛ در جمع آرای پاک و قانونی است. این کمیشنر کمیسیون انتخابات تاکید کرده است: “از این که فیصله نامه شماره 119 به مبنای فیصله نامه‌های شماره 104، 105، 109، 114، 115، 116 و 117 ترتیب گردیده است؛ من، به حیث کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات، نظریات مخالف خود را به محتوای غیرقانونی مندرجات فیصله نامه‌های فوق با ذکر دلایل تحریر نمودم.”

او در نامه اش خاطرنشان کرده که نتایج ابتدایی و نهایی انتخابات ریاست جمهوری باید حاصل ماهیت حقوقی و فنی، مبتنی بر اصل امانت داری، شفافیت، بی‌طرفی و استقلالیت کمیسیون‌ها باشد؛ نه فشارهای سیاسی داخلی و خارجی.

مولانا عبدالله از کمیسیون شکایات انتخاباتی خواسته که با حفظ استقلالیت، بی‌طرفی و رعایت قانون انتخابات، لوایح و طرزالعمل های نافذ، در جداسازی آرای پاک از ناپاک اجراآت منصفانه و عادلانه کند، تا سلامت نظام مبتنی بر آرای پاک مردم تضمین گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان