جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

محمد محقق نیز نتایج انتخابات ریاست جمهوری را نمی پذیرد!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی حکومت نیز اعلام کرده است که نتايج اعلان شده مملو از تقلب و در سايه تهديد و تطميع را نپذيرفته و آن را رد می کند.

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان امروز یک‌شنبه(1جدی) در واکنش به اعلان نتایج انتخابات ریاست جمهوری، با نشر یک اعلامیه گفته است: “كميسيون نامستقل انتخابات با فشار تهديد و تطميع تيم ارگ بيش از ۳۰۰ هزار راى باطل و فاقد اعتبار و مشكوك را شامل چرخه شمارش آرا نموده و به اين ترتيب به راى مردم كه امانت مردم است، خيانت كردند” .

در اعلامیه این حزب آمده است که حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان به حيث يك جريان سياسى نتايج اعلان شده مملو از تقلب و در سايه تهديد و تطميع را نپذيرفته و آن را با قاطعيت رد می کند.

mohaqeq

حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان از كميسيون شكايات انتخاباتى خواسته است که به موارد شكايات تيم ثبات و همگرايى و ديگر تكت هاى شامل رقابت، رسيدگى جدى کرده و مواردی را كه راى هاى باطل و مشكوك است، از راى پاك مردم جدا و نتيجه شفاف را اعلان کند.

این حزب در اعلامیه خود تاکید کرده که ٣٠٠ محل شامل 40 هزار راى بدون بايومتريك، ۱۰۲ هزار راى كه خارج از زمان راى دهى بايومتريك شده، ۱۳۷ هزار و ۶۳۰ راى مشكوك، حدود 50 هزار راى عكس از روى عكس و بيشتر از ۱۰۰ محل كه به باز شمارى فرستاده شد، اعلان شده است.

حزب مزبکط به محمد محقق هشدار داده است که عدم ابطال راى هاى ناپاك، كشور را به طرف يك بحران سوق خواهد داد. حزب وحدت اسلامى مردم در راه دفاع از آراى پاك مردم از تمام گزينه هاى قانونى و مشروع استفاده خواهد كرد.

پیش از این حزب جمعیت و حزب وحدت اسلامی به رهبری کریم خلیلی و از حامیان دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی نیز اعلان نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان