جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
2 بازدید

از جنگ جبهه ای تا ستون پنجم سازی

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در حادثه تروریستی نفوذی های دشمن بیست و سه تن از نیروهای اردوی محلی در ولسوالی قرباغ ولایت غزنی به شهادت رسیدند. این حادثه که شب گذشته در پوسته خونیان نزدیک مرکز ولسوالی قرباغ توسط هفت تن از نفوذی های مزدور دشمن صورت گرفت، تکان دهنده و هشدارآمیز بوده و باعث تاثر عمیق مردم و قوت های امنیتی کشور گردید.

اگر وزارت دفاع ملی و ریاست امنیت ملی در مورد جلوگیری از نفوذی های مزدور دشمن به درون صفوف نیروهای امنیتی بویژه نیروهای مردمی تدابیر جدی و لازم را روی دست نگیرد، طرح اردوی محلی نه تنها برای تامین امنیت مردم و دفع شرارت های دشمن موثر واقع نخواهد شد، بلکه خود به بستر و زمینه شرارت و کشتار بی رحمانه و دسته جمعی فرزندان شجاع امنیتی تبدیل خواهد شد.

آمادگی و اقدام قاطع امنیت ملی و وزارت دفاع ملی برای مجازات عاملین و رابطین این جنایت دردناک، تنها راه تسکین دهنده مردم و خانواده شهدای امنیتی و یگانه مکانیزم ایجاد اعتماد و باور جمعی مردم به حضور فرزندان شان در صفوف قوت های امنیتی و دفاعی جهت دفاع از مردم و کشور است.

نهادهای امنیتی کشور نباید اسیر شعارهای خام و فریبنده طالبان و حامیان منطقه ای و بین المللی آنان شوند. صلح پایدار و عادلانه تنها و تنها از طریق درهم کوبیدن تروریستان آدمکش و ویرانگر به دست می آید و نه از طریق سازش موقت با تروریسم. گفتگوهای صلح امریکا و طالبان که تاکنون هیچ گونه علامت مثبت در آوردن تغییر در سیاست جنگی طالبان و حامیان بین المللی شان ایجاد نکرده، نباید باعث غفلت و بی توجهی مسولین امنیتی در مورد اتخاذ تدابیر محاربوی و تدافعی جدید متناسب با تاکتیک های تازه طالبان و ‌‌گروه های دهشت افگن گردد.

بی پروایی نسبت به این حادثه دلخراش علاوه بر بی اعتمادسازی مردم نسبت به قوت های امنیتی از جمله اردوی محلی، طرح راه اندازی و ایجاد اردوی محلی جهت دفاع از مردم و دفع تهدیدات و شرارت های دشمن را نیز بی اعتبار خواهد ساخت.

حال که دشمن در جبهه رویارویی مستقیم با شکست سخت روبرو گردیده، تلاش می کند تا با طرفندها و تاکتیک های جدید سیاست  قتل و کشتار خود را ادامه دهد. انتظار می رود وزارت دفاع ملی و امنیت ملی در مورد بررسی و مجازات عاملین این جنایت هرچه عاجل و جدی اقدام نموده، تا علاوه بر مجازات جدی و سخت عاملین این جنایت، اعتماد مردم را نسبت به حضور فرزندان شان در صفوف اردوی محلی بیش از پیش تحکیم سازند.

از خداوند برای شهدای امنیتی کشور به ویژه شهدای اخیر اردوی محلی قره‌باغ، رحمت و رضوان الهی، برای خانواده های داغدارشان صبر جمیل و پاداش بی پایان الهی و برای مردم سوخته کشور، صلح عزتمندانه و امنیت پایدار استدعا می نمایم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. Sync Akıllı Ev Alarmı نیم‌رخ

    Hello, your articles look great. I will be sure to visit your website again.

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان