جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

دیدار هیات ویژه اتحادیه اروپا و آلمان برای افغانستان با گروه طالبان در قطر

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 گروه طالبان اعلام کرده است نماینده ویژه اتحادیه اروپا و نماینده ویژه آلمان در قطر با معاون دفتر سیاسی این گروه در قطر دیدار کرده است.

سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر شب گذشته با بیان این خبر در توییتر خود گفته است که رونالد کوبیا، نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان و مارکس پونتزل، نماینده ویژه آلمان برای افغانستان در دوحه با عباس استانکزی، معاون این دفتر دیدار کرده است.

taliban

شاهین افزوده است، در این دیدار دو طرف در مورد حل مسالمت آمیز مساله افغانستان و روند جاری مذاکرات صلح گفتگو کرده اند.

https://twitter.com/suhailshaheen1/status/1199744836397682688?s=20

این دیدار در حالی صورت گرفته است که روز گذشته نیز هیات طالبان در سفر به ایران، درباره روند جاری صلح افغانستان با وزیر خارجه این کشور گفتگو کرده بود.

این دیدارها در حالی انجام می شود که در این اواخر تلاش‌ها برای ازسرگیری مذاکرات آمریکا و گروه طالبان آغاز شده و بر اساس گزارش ها زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان با نمایندگان گروه طالبان در قطر دیدار کرده ‌است.

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز آمریکا، خاطرنشان کرده بود که بر روی یک توافق با طالبان کار می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان