جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

غنی: تغییرات در وزارت معارف کافی نیست!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید، هیچ فردی حق ندارد بیش از سه سال در یک سمت اجرایی در وزارت معارف ایفای وظیفه کند.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که اشرف غنی قبل از ظهر امروز یک شنبه(۳ قوس) در نشستی با مسئولان وزارت معارف، پلان اصلاحی و انکشافی این وزارت را مورد بررسی قرار داده است.

رییس جمهور در این نشست تغییرات جاری در وزارت معارف را معقول دانسته و گفته است که این تغییرات کافی نیست و باید تمام مقرری ها در این وزارت بر اساس ارزیابی دقیق، در یک روند شفاف و با اخذ امتحان اساسی صورت گیرد.

ashraf ghani

غنی تاکید کرده است: “من وزارتی می خواهم که از نگاه تشکیل کوچک، اما از نظر کارکرد باید موثر، مفید و مطلق غیر سیاسی باشد.”

او اضافه کرده است که وزارت معارف باید کابل محور نباشد و تنها روی تشکیل تمرکز نکند، بلکه برنامه محور و ولایات محور باشد.

غنی در ادامه افزوده است که تمام منسوبین وزارت معارف بایومتریک شوند و هیچ فردی در این وزارت حق ندارد که بیش از سه سال در یک سمت اجرای وظیفه کند.

او اضافه کرده که از نصاب کنونی وزارت معارف رضایت ندارد؛ به خاطر این که پاسخگوی نیازمندی های شاگردان، بازار و کار نیست؛ باید در نصاب تعلیمی تغییرات اساسی رونما و همچنان اصلاحات مکتب محور تداوم یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان