جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته و زخمی شدن 11 غیرنظامی در یک حمله هوایی در ولایت فراه

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت فراه می گویند که 11 غیرنظامی در یک حمله هوایی در این ولایت کشته و زخمی شده اند.

شاه محمود نعیمی، عضو شورای ولایتی فراه امروز یک‌شنبه (3قوس) با تایید این رویداد به خبرنامه گفت: “معلوماتی که ما داریم، چون مشکل شبکه های مخابراتی است و اخبار برای ما دیر می رسد و دقیق هم نمی رسد، شب گذشته در روستای گچگین ولسوالی پشت رود یک حمله هوایی صورت گرفته است.”

نعیمی افزود، در این حمله 8 تن کشته شده که 5 تن آنان طالبان و 3 تن دیگر، غیرنظامی بوده اند.

farah

این عضو شورای ولایتی فراه تاکید کرد که در این حمله 8 تن دیگر نیز زخمی شده اند که همه غیر نظامی اند.

نعیمی در مورد این که این حمله از سوی قوای هوایی بین المللی صورت گرفته، یا نیروهای افغانستان، چیزی نگفت.

مسوولان محلی ولایت فراه تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند و خبرنامه نیز با تلاش مکرر نتوانست نظر این مقام ها را در این مورد به دست آورد.

در همین حال عبدالحکیم رسولی، آمر شفاخانه ولایتی فراه به رسانه ها گفته است که در بین زخمی‌های این رویداد که به این مرکز انتقال داده شده، وضعیت سه تن وخیم است.

از سویی هم شماری از باشندگان ولسوالی پشت رود ولایت فراه در پیوند به کشته شدن غیرنظامیان در این حمله هوایی، در شهر فراه دست به تظاهرات زدند.

معترضان شمار جان باختگان این رویداد را 9 غیرنظامی گفته و جسدهای آن ها را به مقابل دفتر والی فراه آورده اند. آن ها خواستار بررسی چگونگی جان ‌باختن این غیرنظامیان اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان