جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جان باختن 17 تن در یک رویداد ترافیکی در بغلان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی اعلام کرده اند که 17 تن در پی واژگون شدن یک موتر در ولایت بغلان جان داده اند.

احمد جاوید بشارت، سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان به خبرنامه گفت: “حوالی قبل از ظهر امروز سه‌شنبه(21عقرب) یک موتر نوع فلانکوچ که از ولسوالی خوست عازم شهر پلخمری، مرکز این ولایت بوده، از جاده منحرف شده است”.

بشارت افزود، این رویداد در کوتل “پلفی” در ولسوالی خوست رخ داده که در نتیجه آن 17 تن کشته و 5 تن دیگر زخمی شده اند.

baghlan

به گفته سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان،  در میان کشته و زخمی شدگان این رویداد، زنان و کودکان نیز شامل اند و زخمیان به شفاخانه ها منتقل شده اند.

حوادث ترافیکی در کنار رویدادهای امنیتی و حمله‌های انتحاری، یکی از مرگ‌بار‌ترین رویداد‌ها در افغانستان خوانده می شود. روز گذشته نیز در نتیجه منحرف شدن یک موتر نوع فلانکوچ در ولایت سرپل،  9 تن جان داده و 6 تن دیگر زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان