ثبات و همگرایی: کمیسیون انتخابات قبل از آغاز بازشماری آرا به تمام مطالبات این ستاد رسیدگی کند

توسطروایت زنده

آبان ۱۵, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کرده است که کمیسیون انتخابات قبل از آغاز بازشماری آرا، باید به تمام مطالبات قانونی و معقولی که این تیم برای تصفیه آرا به صورت مکتوب به این کمیسیون اطلاع داده، رسیدگی کند.

شورای رهبری دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، شام روز سه شنبه(۱۴ عقرب) نشست فوق العاده‌ای را با حضور رهبران سیاسی به ریاست عبدالله عبدالله برگزار کرده است.

در این نشست گفته شده است که چهار نوع آرای تقلبی که رقم درشتی را تشکیل می‌دهد، تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و در برابر تخلفاتی که در این مورد از کمیسیون و هر آدرس دیگر صورت بگیرد، بی تفاوت نمی‌ماند.

abdullah 1

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تاکید کرده که 137 هزار و 630 رأی مبهم و ‌ناشناخته‌ که در بخش قرنطین دستگاه های دارملوک قرار دارد، 102 هزار و 12 رأی قبل و بعد از زمان برگزاری انتخابات و آرای عکس از روی عکس و عکس های تکراری که به دلیل تعیین استاندارد تفکیک غیرمعیاری، هنوز تصفیه نشده اند و نیز حدود 700 دستگاه‌ بایومتریک و حافظه آنان که مفقود شده،  شامل آرای بزرگ تقلبی است.

این دسته انتخاباتی از کمیسون انتخابات خواسته است که هرچه عاجل به خواست‌های قانونی آنان به صورت مکتوب جواب دهد.

ثبات و همگرایی خاطرنشان کرده است که در مقابل تقلب و چشم پوشی از تقلب، به هیچ‌صورت و تحت هیچ شرایطی بی تفاوت نخواهد ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *