جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

صدرنشینی اشرف غنی در مصارف انتخاباتی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات گزارش مصارف مالی نامزدان انتخابات ریاست جمهوری را در جریان کارزارهای انتخاباتی منتشر کرده که در این میان اشرف غنی در صدر بیشترین مصرف کننده قرار دارد.

در این گزارش کمیسیون مستقل انتخابات که امروز سه‌شنبه(7عقرب) به نشر رسیده، آمده است که از میان 18 نامزد انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ نامزد مصارف مالی‌شان در جریان کمپین‌های انتخاباتی را گزارش داده‌اند که مجموع مصارف این 10 نامزد، به241 میلیون و 655 هزار و 290 افغانی می رسد.

در این میان رییس جمهور غنی با مصرف ۲۰۱ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۱۳ افغانی، بیشترین مصرف و غلام‌فاروق نجرابی با مصرف 186 هزار و 500 افغانی، کم‌ترین مصرف را داشته‌اند.

ghani

عبدالله عبدالله نیز با هزینه 20 میلیون و 997 هزار و 645 افغانی در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین، محمدحکیم تورسن، سه میلیون و 283 هزار و 339 افغانی، عبداللطیف پدرام، یک میلیون و 238 هزار و 968 افغانی، عنایت‌الله حفیظ، 3 میلیون و 895 هزار و 375 افغانی و سید نورالله جلیلی، 6 میلیون و 748 هزار افغانی در کمپاین های انتخاباتی مصرف کرده اند.

از سویی هم نورحمان لیوال، 486 هزار و 9 افغانی، شهاب حکیمی، 712 هزار و 131 افغانی و نورالحق علومی، 2 میلیون و 973 هزار و 810 افغانی در جریان کارزارهای انتخاباتی شان مصرف کرده اند.

در لیست نشر شده از سوی کمیسیون انتخابات، رحمت‌الله نبیل، فرامرز تمنا، شیدامحمد ابدالی، احمدولی مسعود، گلبدین حکمت‌یار، محمدابراهیم الکوزی، محمدحنیف اتمر و زلمی رسول، تاکنون گزارش مالی‌شان را به کمیسیون مستقل انتخابات نفرستاده‌اند.

این در حالی است که پیش از کمیسیون مستقل انتخابات، هزینه دو ماه کارزار انتخاباتی برای هر نامزد را حدود 442 میلیون افغانی اعلام کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان