عبدالله: به‌خاطر سلامت افغانستان قربانی دادیم/ ۲۰۱۴ هرگز تکرار نمی شود!

توسطروایت زنده

آبان ۵, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

عبدالله عبدالله در دیدار با شماری از ناظران و تیم تخنیکی تیم انتخاباتی اش تاکید کرده که به‌خاطر سلامت افغانستان در سال 2014  قربانی داده است و دیگر هرگز آن را تکرار نمی کند.

این دیدار که شب گذشته(شنبه، 4عقرب) صورت گرفته، ناظران تیم ثبات و همگرایى ضمن ارایه آخرین گزارش‌های کاری شان، گفته اند که یک مرحله‌ نفس‌گیر را با موفقیت پایان رسانده اند و به زودی مرحله‌ حساس؛ یعنی تمیز کردن آرای پاک از تقلبی در تمام ولایت‌ها آغاز می‌شود.

abdullah 1

ناظران تیم ثبات همگرایی همچنان افزوده اند که بخش‌های زیادی از پلان‌های پیچیده‌ تقلب‌کاران را خنثی کردند و تا آخرین مرحله، یک لحظه غفلت نمی‌کنند و هیچ مصلحت و تسامحی را نمی‌پذیرند.

عبدالله نیز به ناظران تیم انتخاباتی اش تاکید کرده است: “راى واقعی مردم تعیین کننده است و ما به‌خاطر سلامت افغانستان زیاد گذشت کردیم، حوصله داشتیم و خوب است صبور باشیم، اما باور داشته باشید که هرگز ۲۰۱۴ تکرار نمی‌شود، زیرا نتیجه‌ تقلب، ناکامی افغانستان است و دیگر کسی به انتخابات و نظام باور نمی‌کند”.

 عبدالله در حالی می گوید که انتخابات 2014 تکرار نمی شود که نتایج انتخابات هنوز اعلان نشده است. قرار است بر اساس اعلام جدید کمیسیون انتخابات، نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 23 عقرب اعلان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *