جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

ثبات و همگرایی: شکستن قفل مرکز دیجیتالی کمیسیون انتخابات، سازمان یافته و در تبانی با ارگ بوده است

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بار دیگر تاکید کرده است که حمله بر مرکز دیجیتالی کمیسیون انتخابات، یک حمله سازمان یافته و در تبانی با تیم ارگ ریاست جمهوری بوده است.

تیم ثبات و همگرایی امروز سه‌شنبه(30میزان) با نشر یک اعلامیه گفته است که انتظار می رفت که کمیسیون مستقل انتخابات به مثابه امانتدار رأی و اراده مردم، در قبال حمله شب گذشته به مواد حساس کمیسیون، موضع مسوولانه و قناعت بخش اتخاذ کند، اما آنان در راستای توجیه این حمله و تبرئه حمله کنندگان اعلامیه دادند.

در اعلامیه این دسته انتخاباتی آمده است که موضع کمیسیون تردیدها را بیشتر و ابعاد پیچیدگی قضیه را نمایان تر می سازد و این تیم آن را نوعی کودتا علیه جمهوریت و دموکراسی و دستبرد به آرای مردم تلقی می کند.

در اعلامیه تیم ثبات و همگرایی تاکید شده که “ارزیابی های اولیه ما نشان می دهد که این حمله سازمان یافته، عمدتا در جهت تغییر چیپ(حافظه) و تغییر محتوای دستگاه های بایومتریک قرنطین شده سازماندهی شده بود.”

abdullah

این تیم همچنان افزوده که “تعدادی از دستگاه های بایومتریک به دلیل مشکلات از روند شمارش آرا خارج شده و دیتای‌شان به سرور مرکزی انتقال نیافته است. از این جهت، تصور ما این است که تلاش حلقات متقلب این بود تا با دستکاری‌های ماهرانه، مخفیانه و شب هنگام، دیتای این دستگاه ها را تغییر داده، قابل قبول و معیاری جلوه بدهد.”

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی ادعا کرده است که هفت نفر از تیم تخنیکی آی‌تی کمیسیون انتخابات نیز در داخل انگر مرکز دیجیتالی جا به جا شده بوده اند؛ اما قبل از رسیدن ناظرین ارشد تیم ثبات و همگرایی، ساحه را ترک کرده اند.

این تیم انتخاباتی همچنان از کمیسیون انتخابات خواسته که از وارد کردن دیتای دستگاه‌های بایومتریک قرنطین و دستکاری شده، خودداری کند و تلاش ننماید که این روند ملی، به سمت بحران سوق داده شود.

ثبات و همگرایی اعلان آمادگی کرده است که به دور از هر نوع ماجراجویی و بحران آفرینی، از طریق گفتگو، در جهت روشن ساختن ابعاد قضیه و جستجوی راه حل منطقی و عادلانه، با کمیسیون مستقل انتخابات صادقانه همکاری کند.

این دسته انتخاباتی همچنان هشدار داده که در قبال دستبرد به آرای مردم بی تفاوت نمی ماند و در آن صورت، مسوولیت پیامدهای بعدی آن، هرچه باشد، به عهده کمیسیون مستقل انتخابات خواهد بود.

این در حالی است که دو شب پیش ناظران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند که نیروهای خاص پولیس قفل مرکز دیجیتالی کمیسیون انتخابات را شکسته و داخل آن شده اند.

کمیسیون انتخابات این ادعا رد نمی کند،  اما می گوید که این کار به دلیل گرم شدن دو سرباز قطعه خاص پولیس صورت گرفته و هیچ آسیبی به مرکز دیجیتالی این کمیسیون وارد نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان