غنی در ننگرهار: به خانواده قربانیان انفجار هسکه مینه یک نمره زمین و امتیاز حج داده می شود

توسطروایت زنده

مهر ۲۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس جمهور غنی که به ولسوالی هسکه مینه ننگرهار رفته است، می گوید که به خاطر کاهش رنج و درد خانواده های قربانیان انفجار یک مسجد در این ولسوالی، علاوه بر اعطای یک نمره زمین رهایشی برای هر خانواده، اعضای این خانواده ها برای ادای حج عمره فرستاده می شوند.

اشرف غنی که صبح امروز یک‌شنبه(28میزان) در راس یک هیات عالی رتبه دولتی به ولسوالی هسکه مینه ولایت ننگرهار سفر کرد، با خانواده های قربانیان رویداد تروریستی اخیر در یک مسجد جامع در منطقه جودری این ولسوالی ابراز همدردی کرد.

رییس جمهور با اشاره به این حمله تروریستی گفت: “این تنها رنج و درد این قریه کوچک نه، بلکه فاجعه ای است که با شدیدترین الفاظ محکوم می نمائیم.”

GHANNNI

او تاکید کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی به هدف انتقام گیری از عاملین این جنایت، گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی دیگر را سرکوب، و  تمام ولسوالی های شینوار را از وجود بقایای داعش تصفیه خواهند کرد.

غنی اضافه کرد، در برنامه ساخت مساجد در ولسوالی های کشور به ولسوالی های شش گانه شینوار اولویت داده می شود، و همچنان به نیازمندی های این ولسوالی ها در بخش های مکاتب، آب آشامیدنی، خدمات صحی و دیگر مشکلات، در زودترین زمان رسیدگی می شود.

این در حالی است که در دو انفجار پی هم در یک مسجد در روستا جودره ولسوالی هسکه مینه ننگرهار، حین ادای نماز جمعه، 62 تن کشته و 36 تن دیگر زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *