جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات: مرحله تصفیه آرای ناپاک از پاک به زودی تکمیل و نتایج ابتدایی انتخابات اعلان می‌گردد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید به بزودی مرحله تصفیه آرای ناپاک از پاک تکمیل و نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری اعلان می گردد.

کمیسیون مستقل انتخابات امروز چهارشنبه(24میزان) با بیان این مطلب، گفته است که در حدود 23 هزار و 176 فورم نتایج دیجیتلی را که حدود 1 میلیون و 787 هزار مشخصات رای دهندگان می‌شود، در مرکز دیجیتلی پروسس کرده است.

این کمیسیون افزوده است که قرار است به زودی مرحله تصفیه آرای ناپاک از پاک تکمیل و نتایج ابتدایی اعلان گردد.

IEC

این در حالی است که روز دوشنبه(22 میزان) مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات گفته بودند که از 22 هزار و 588 محل رای‌دهی در انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و 737 هزار و 78 رأی بایومتریک شده به سرور مرکزی انتقال داده شده است.

انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 6 میزان در سراسر کشور برگزار شد و طبق اعلان قبلی کمیسیون انتخابات، قرار است نتایج ابتدایی آن به تاریخ 27 میزان و نتایج نهایی به تاریخ 6 عقرب سال جاری اعلان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان