جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عملیات مشترک نیروهای امنیتی و ائتلاف در ولایت قندز؛ سه مرکز مهم طالبان نابود شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست عمومی امنیت ملی می گوید که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای افغانستان و قوای ائتلاف در ولایت قندز، 10 شورشی طالب به شمول چند فرمانده آنان کشته، زخمی و بازداشت شده و 3 مرکز مهم طالبان نابود شده است.

ریاست امنیت ملی امروز شنبه(20میزان) با نشر یک خبرنامه گفته است که روز گذشته نیروهای مشترک دفاعی و امنیتی کشور به شمول نیروهای ویژه قطعه 905 امنیت ملی، کماندوها و حمایت هوایی نیروهای حمایت قاطع، عملیات مشترکی را بر قرارگاه‌های طالبان در روستای سجانی ولسوالی چهاردره ولایت قندز راه‌اندازی کردند.

mod

در این خبرنامه آمده است که در نتیجه این عملیات، سه مرکز مهم گروه طالبان منهدم، 3 شورشی طالب کشته و 3 تن دیگر آنان به شمول یک سرگروه مشهور طالبان به نام اجمل سیاه زخمی شده‌اند.

در این عملیات همچنان چهار شورشی طالب به شمول یکی از اعضای قطعه سرخ طالبان به نام زلمی، از اعضای گروه قاری شفیق، مسوول قطعه سرخ طالبان بازداشت شده‌اند.

به گفته ریاست امنیت ملی، در این عملیات سه انبار سلاح و مهمات گروه طالبان کشف و منهدم شده است. در این انبارها بیش از صد کیلوگرام مواد انفجاری، 9 میل سلاح سبک و سنگین، 125 قبضه بمب دستی، صدها گلوله سلاح‌های سبک و سنگین، ده‌ها حلقه ماین مختلف و مقدار زیادی تجهزات نظامی به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان