جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
46 بازدید

داستان گرسنگی رونالدو؛ ستاره ای که ناجی زندگی خود را یافت

خواندن 3 دقیقه
4
(29)

یک زن پرتغالی به مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو پاسخ داده و هویت خود را آشکار ساخته است. او یکی از کارمندان مک دونالد است که در دورانی که ستاره پرتغالی فوتبال فقیر بوده به طور مرتب به او غذا می داد.

کریستیانو رونالدو اخیرا مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی “صبح بخیر بریتانیا” انجام داد و در این مصاحبه خاطراتی از دوران حضورش در باشگاه اسپورتینگ نقل کرد.

رونالدو گفت که در سن 12 سالگی یکی از روزها زمانی که بسیار گرسنه بوده اند، به همراه برخی از بازیکنان اسپورتینگ به رستوران مک دونالد در نزدیکی ورزشگاه می روند و از آنها همبرگر مجانی درخواست می کنند. رونالدو نام یکی از کارکنان رستوران که “ادنا” بود را هم به یاد داشت.

او تعریف کرد: “ما گرسنه بودیم. در کنار استادیوم ما یک مک دونالد بود. دروازه اش را کوبیدیم و پرسیدیم که اگر برگری برای خوردن داشته باشند.”

این قهرمان پرتغالی در مصاحبه خود گفته بود: “همیشه ادنا و دو دختر دیگر بودند. من دوباره آنها را پیدا نکردم. از مردم در پرتغال سؤال کردم، آنها مک دونالد را بستند. اما اگر این مصاحبه بتواند به یافتن آنها کمک کند، من خیلی خوشحال می شوم.”

او گفت که “من می خواهم آنها را به تورین یا لیسبون دعوت کنم تا بیایند با من شام بخورند. زیرا می خواهم چیزی را برگردانم.”

پس از مصاحبه، پائولا لچا در مصاحبه ای با رادیو پرتغال هویت خود را فاش کرد که یکی از آن زنانی است که رونالدو در مصاحبه خود به او اشاره کرده بود و خواستار پیدا کردنش بود.

پائولا لوچا
پائولا لوچا

پائولا لچا در مورد خاطره ای که رونالدو از آن یاد کرد، می گوید: “یادم است که چند بچه مقابل رستوران ما آمدند. مسئول ما اجازه داد که به آنها همبرگر بدهیم. یکی از آن افراد کریستیانو رونالدو بود که از بقیه خجالتی تر بود. و این اتفاق تقریبا هر شب هفته رخ می داد.”

او گفت که “من هنوز هم به این موضوع می خندم. من در گذشته در مورد این خاطرات به پسرم گفته بودم، اما او فکر می کرد که این صحبت ها دروغ است، زیرا نمی توانست تصور کند که مادرش به رونالدو همبرگر می داده است.

شوهرم در گذشته از این موضوع خبر داشت و بازگشت به چیزی که خیلی وقت پیش اتفاق افتاده خنده دار است و البته این تواضع رونالدو را نشان می دهد. اگر رونالدو من را برای شام دعوت کرده من قطعا دعوت او را می پذیرم. من اینجا به پیچ و تاب زندگی فکر می کنم. من فکر نمی کردم کارما وجود داشته باشد، اما حالا به این موضوع اعتقاد دارم.”

وی که دعوت‌نامه رونالدو برای سفر به ایتالیا را قبول کرده است، گفت: خوشحالم که در این دیدار می‌توانیم درباره خاطرات قدیمی با هم صحبت کنیم. من از رونالدو بسیار سپاس‌گزارم.

پاولا اضافه کرد که ” بسیار خوشحالم که رونالدو بدون هرگونه غرور و به دور از تکبر درباره آن اتفاقات و گذشته خود صحبت کرده است.”

این دیدار این فرصت را به رونالدو می دهد تا به لچا و سایر زنانی که زمانی او را به عنوان یک جوان گرسنه در پرتغال غذا می دادند، محبت نماید.

این احتمال خیلی قوی است که وقتی رونالدو با آنها ملاقات کنند او چیزی مهم تر از یک دکان بزرگ مک دونالد را هدیه بدهد.

همه ما به یاد افسانه آلبرت فانتراو، دوست و همکار رونالدو که برای دیدن بازی رونالدو حرفه خود را فدا کرد می افتیم. وقتی از وی سؤال شد که چگونه این شیوه زندگی مجلل را مدیریت می کند، جواب را با لبخند و فقط با یک کلمه داد: “رونالدو”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 29

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان