جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کمیسیون انتخابات: دو کارمند تخنیکی شرکت دارملوک به کابل می‌رسند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که برای سرعت بخشیدن به روند انتقال دیتا از دستگاه‌های بایومتریک به سرور این کمیسیون، امروز دو تن از کارمندان تخنیکی شرکت دارملوک به کابل می‌رسند.

اورنگ زیب، کمیشنر کمیسیون مستقل انتخابات امروز چهارشنبه(17میزان) در یک نشست خبری در کابل گفت: “تا اکنون در حدود 22 هزار و 445 فورم نتایج دیجیتلی جهت پروسس به سرور مرکزی انتقال شده است. همچنان تمام اطلاعات بایومتریکی رأی‌دهندگان از 2 هزار و 800 دستگاه به این مرکز انتقال شده که شامل عکس چهره، تذکره و شصت رأی دهنده و سایر مشخصات آن می‌باشد.”

IEC

او افزود، از سویی هم فورم‌ نتایج فیزیکی 32 ولایت که در حدود 23 هزار و 471  فورم می‌شود، به مرکز ملی جمع‌بندی نتایج انتقال و از این میان، 22 هزار و 451 فورم اسکن، 22 هزار و 364 فورم تصفیه و 18 هزار و 740 فورم آماده درج در سیستم است.

این کمیشنر کمیسیون انتخابات خاطرنشان ساخت، کارها جریان دارد تا کمیسیون بتواند امروز و یاهم فردا تمام نتایج دیجیتلی را در وب‌سایتی که کمیسیون و نامزدان انتخابات ریاست جمهوری به آن دسترسی دارند، و از طریق کمپنی درملوک ایجاد شده، شامل بسازد.

اورنگ زیب تاکید کرد، کوشش‌ها جریان دارد تا در جریان این هفته و یا هم اوایل هفته آینده، آرای بایومتریک شده و بدون بایومتریک از هم جدا و به مردم اعلان شود.

به گفته او، در هر محل و مرکز، لیست رای دهندگان وجود دارد و این لیست مطابق اوراق رای‌دهی فرستاده شده و در محلاتی که تعداد رای استفاده شده بیش از لیست رای دهندگان باشد، آرای اضافی باطل می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان