جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

تقابل سخنگویان ریاست جمهوری و وزارت خارجه/ صدیقی: اظهارات صبغت احمدی نظر دولت افغانستان نیست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی ریاست جمهوری می‌گوید که اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه کشور در مورد صلح، منعکس‌کننده نظرات دولت افغانستان نیست.

صدیق صدیقی امروز شنبه(13میزان) در نوشته گفته است که سیاست‌های صلح افغانستان توسط ریاست جمهوری اعلام شده است.

ahmadi & sediqi

او افزوده است: “آخرین اظهارات سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد دیدار طالبان و پاکستان یا روند صلح منعکس‌کننده نظرات دولت افغانستان نیست؛ بلکه این اظهارات شخصی وی است.”

https://twitter.com/SediqSediqqi/status/1180325567381606400?s=20

این اظهارات سخنگوی رییس‌جمهور در حالی بیان شده که روز گذشته صبغت احمدی، سخن‌گوی وزارت امورخارجه به طلوع نیوز گفته بود: “احتمالأ ما به‌زودی شاهد از سرگیری گفت‌وگوها میان طالبان و طرف‌های دیگر و جمهوری اسلامی افغانستان باشیم”.

سخنگوی وزارت خارجه افزوده که “صلح از اولویت‌هاست، صلح نیاز مردم افغانستان است و ما باید یک روزی به صلح برسیم. طبیعتا از تلاش هر کشور استقبال می‌کنیم. امیدوار هستیم پاکستانی‌ها به خاطر کشانیدن طالبان به میز مذاکره این‌بار با دولت افغانستان رو راست و عملی کار بکند.”

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در چند روز گذشته هیأت طالبان در پاکستان به سر می‌برد و سرگرم دیدار با مقامات آن کشور است.

پیش از این سخنگوی رییس‌جمهور تأکید کرده بود که سفر طالبان به پاکستان هیچ کمکی به روند صلح افغانستان نمی‌کند و پاکستان تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان