جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

سنگ تهداب شفاخانه 100 بستر قلب نیروهای امنیتی و دفاعی در کابل گذاشته شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رئیس‌جمهور غنی سنگ تهداب شفاخانه 100 بستر قلب نیروهای امنیتی و دفاعی را در کمپلکس اداری امنیت ملی در افشار گذاشت.

محمد اشرف غنی امروز پنج‌شنبه(11میزان) در مراسم تهداب‌گذاری این شفاخانه گفت: “نیروهای امنیتی که به بیماری قلبی دچار می‌شوند، پس از این در داخل کشور مداوا خواهند شد”.

او به مسوولین مربوط هدایت داد که شرکت قراردادی ساخت این شفاخانه را تشویق نمایند تا آن را در مدت دو سال تکمیل کند و در هماهنگی با اداره تدارکات ملی، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز را فراهم نموده و در خصوص استخدام پرسونل مسلکی برای این شفاخانه، سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

Ghani

رییس‌جمهور همچنان ابراز امیدواری کرد که شفاخانه پولیس نیز به زودترین فرصت به شفاخانه معیاری مبدل گردد. به گفته او، خدمات شفاخانه‌های نظامی بهتر شده است، اما در شفاخانه‌های ملکی هنوز هم مشکلات موجود بوده و به توجه بیشتر نیاز دارند.

در هیمن حال حبیب‌الرحمن روشان، رییس تعمیرات ریاست عمومی امنیت ملی می‌گوید که شفاخانه قلب نیروهای امنیتی و دفاعی، در ساحه 13 جریب زمین، در چهار طبقه و مطابق معیارهای جهانی اعمار می‌شود. تعمیر این شفاخانه در صورت نیاز، ظرفیت ارتقا الی ده طبقه و دوصد بستر را نیز دارا می‌باشد.

به گفته وی، اداره تدارکات ملی، قرارداد ساخت این شفاخانه را با یک شرکت ساختمانی به ارزش 375.6 میلیون افغانی به امضا رسانده و در مدت سه سال به پایه اکمال می‌رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان