جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

وزارت خارجه امریکا: نامزدان انتخابات افغانستان تا اعلان نتایج نهایی پیش‌داوری‌ نکنند!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه امریکا می‌گوید که نامزدان و رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تا زمان اعلان نتایج نهایی انتخابات توسط کمیسیون انتخابات، از پیش‌داوری‌ها در مورد این نتایج خودداری کنند.

وزارت خارجه امریکا امروز دوشنبه(8میزان) با نشر بیانیه‌ای از رهبران حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان خواسته است در برابر مردم، شفاف و حساب‌ده باشند.

us

در بیانیه وزارت خارجه امریکا ضمن ستایش از شجاعت مردم افغانستان که باوجود چالش‌های تخنیکی و تهدیدات امنیتی در روند رای‌دهی اشتراک کردند، از نیروهای امنیتی افغانستان و کارمندان انتخاباتی در قبال تأمین امنیت انتخابات و مراکز انتخاباتی تمجید شده است.

این وزارت حملات طالبان در روز انتخابات را محکوم کرده و خاطرنشان نموده که این حملات کاملا در تقابل با انگیزه مردم افغانستان برای صلح، امنیت و ثبات اقتصادی قرار گرفته است.

وزارت خارجه امریکا اضافه کرده است: “ما از کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌خواهیم که تمام مراحل ضروری و جدول‌بندی نتایج را که شفاف و قابل اعتبار برای افغان‌ها و نهادهای بین‌المللی باشد، روی دست گیرند.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان