کشته و زخمی شدن 64 شورشی طالب در فاریاب

توسطروایت زنده

مهر ۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

پولیس فاریاب می‌گوید که در 24 ساعت گذشته 64 شورشی طالب در این ولایت کشته و زخمی شده‌اند.

دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس فاریاب امروز یک‌شنبه(7میزان) در یک خبرنامه گفته است، از آغاز روند انتخابات تاکنون بر اثر درگیری‌هایی که شورشیان طالبان به قصد اخلال در روند انتخابات در برخی از ولسوالی‌های این ولایت داشتند، با مقاومت نیروهای امنیتی و دفاعی ناکام ماندند.

بر اساس این گزارش، در نتیجه عملیات هوایی در ولسوالی بلچراغ 8 شورشی طالب کشته و 7 تن دیگر زخمی شده‌اند. در ولسوالی دولت‌آباد نیز 21 شورشی طالب کشته و 5 تن دیگر آنان زخمی شده‌اند که یک تبعه ازبکستانی شامل کشته‌شدگان است.

mod

به گفته فرماندهی پولیس فاریاب، در ولسوالی المار 1 شورشی طالب کشته و 2 تن دیگر آنان زخمی شده و مقداری مهمات نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است. از سوی دیگر، در ولسوالی قیصار 12 شورشی طالب کشته و در نتیجه عملیات هوایی در ولسوالی خواجه سبزپوش، 2 شورشی طالب کشته و 3 تن دیگر آنان زخمی شده‌اند. هم‌چنین گروه طالبان در ولسوالی شیرین تگاب 1 کشته و 2 زخمی داشته است.

پولیس فاریاب خاطرنشان کرده که در این درگیری‌ها چند تن از نیروهای امنیتی و دفاعی کشته و 11 تن دیگر زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر، در نتیجه حملات راکتی طالبان برای اخلال در روند برگزاری انتخابات، یک کودک و یک خانم در مرکز ولسوالی دولت آباد کشته و و چهار تن دیگر به شمول مردان، زنان و کودکان زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *