جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

ولایت کاپیسا؛ حضور کمرنگ مردم و استفاده از کاپی تذکره در بعضی مراکز رأی‌دهی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گزارش‌ها از ولایت کاپیسا می‌رساند که در شماری از مراکز رأی‌دهی این ولایت از کاپی تذکره استفاده شده است.

خبرنگار خبرنامه از شهر محمودراقی، مرکز ولایت کاپیسا گزارش داده است که در این شهر 16 مرکز رأی‌دهی وجود دارد و روند رأی‌دهی در ساعات اولیه صبح به حالت عادی پیش می‌رود، اما به گفته وی، نسبت به انتخابات پارلمانی، اشتراک مردم در انتخابات ریاست جمهوری کمرنگ است.

بر اساس این گزارش، در یک مرکز در شرق محمودراقی مشکلاتی وجود داشته و در یک تعداد محلات رأی‌دهی دستگاه بایومتریک خاموش بوده و در تعدادی دیگر از مراکز، مردم شکایت دارند که نام‌شان در فهرست موجود نیست.

خبرنگار خبرنامه افزود، در مرکز لیسه ذکور محمود راقی از فوتوکاپی استیکر تذکره نیز استفاده شده و در حدود 8 الی 9 مرکز رأی‌دهی، جز کارمندان کمیسیون انتخابات، مردم حضور ندارند.

kapisa

هم‌چنان خبرنگار دیگر خبرنامه ار ولسوالی حصه اول کوهستان ولایت کاپیسا گزارش داده است که حوالی ساعت 7 صبح امروز، مراکز رأی‌دهی در این ولسوالی باز شده، تهدیدات امنیتی وجود ندارد، اما روند رای‌دهی و حضور زنان بسیار کمرنگ است.

او افزود، در لیسه میرمسجدی دستگاه بایومتریک مشخصات فردی رای‌دهندگان را اشتباهی با مشخصات کس دیگر نشان می‌دهد. دو خانم با این مشکل مواجه شده و دستگاه بایومتریک قادر به شناسایی آنان نشده است.

از سوی دیگر، در مراکز دیگری چون لیسه زیدیار، میرمسجدی، نساجی گل بهار، عبدالشکور خان، الحاقیه قلعه میر و مرکز نمازجای، به اندازه 5 رای، 2 رای و یا 1 رای داده شده و در مرکز الحاقیه قلعه میر در دو محل زنانه، هیچ کسی حاضر نشده است.

خبرنگار دیگر خبرنامه از ولسوالی حصه دوم کوهستان این ولایت گزارش داده که در این ولسوالی 8 مرکز رأی‌دهی وجود دارد که 4 مرکز آن تا ساعت 8 و 30 دقیقه نیز باز نشده بود.

او می‌گوید که در این ولسوالی نیز حضور مردم کمرنگ بوده و کارمندان کمیسیون انتخابات تا ساعت 8 نتوانسته بودند سیستمی که باید برای رأی‌دهی آماده باشد را تنظیم کنند.

بر اساس این گزارش، در این ولسوالی هیچ خانمی به جز کارمندان کمیسیون انتخابات دیده نمی‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان