نهادهای امنیتی: هرگونه تحرک طالبان برای مختل کردن روند انتخابات نابود می‌شود

توسطروایت زنده

مهر ۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

نهادهای امنیتی و دفاعی با نشر یک اعلامیه مشترک در مورد تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری 1398، می‌گویند که به تمام قدمه‌ها در مرکز و ولایات هدایت داده شده هرگونه تحرک طالبان در امر مختل‌سازی انتخابات را نابود کنند.
در این اعلامیه مشترک که امروز پنج‌شنبه(4میزان) به نشر رسیده، آمده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی، تامین امنیت انتخابات را وظیفه خود دانسته و در 8 ماه گذشته با تمام امکانات دست داشته، پلان‌گذاری دقیق و اجرای عملیات به موقع و قاطعانه، تمام گروه‌های اخلال‌گر امنیت این روند را در سراسر کشور سرکوب نموده و این تدابیر تا پایان این روند ملی هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

MOD
در این اعلامیه افزوده شده که نیروهای امنیتی و دفاعی تمام مواد لازم حساس و غیرحساس انتخاباتی را از طریق هوا و زمین به مناطق دور و نزدیک کشور انتقال داده و از دیروز به این‌سو تمام این نیروها در حالت احضارات درجه یک قرار دارند.
به نقل از این اعلامیه، طالبان که در اثر عملیات تهاجمی نیروهای دفاعی و امنیتی در نقاط مختلف کشور شکست خورده‌اند، تلاش دارند تا با راه‌اندازی تبلیغات مردم را هراسان سازند و سبب تشویش و نگرانی آن‌ها گردند.
اما این نهادها تاکید کرده‌اند که نیروهای امنیتی و دفاعی با گرفتن امنیت موفقانه بیشتر از 200 جلسه کمپاین انتخاباتی، نشان دادند که هدف طالبان جز تبلیغات، چیز دیگری نیست.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری تا دو روز دیگر به تاریخ 6 میزان در سراسر افغانستان دایر شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *