جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پس از کابل؛ ادامه ممنوع شدن گشت‌وگذار وسایط نقلیه در سایر ولایات

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های امنیتی در کاپیسا اعلام کرده‌اند که به منظور تامین امنیت انتخابات، گشت‌وگذار موترهای باربری سر از امشب در این ولایت ممنوع شده است.
فرماندهی پولیس کاپیسا امروز پنج‌شنبه(4میزان) با بیان این خبر گفته است که به منظور تامین امنیت هرچه بیشتر شهروندان در آستانه انتخابات، گشت‌وگذار وسایط باربری سر از ساعت شش شام امروز در شهرها ممنوع شده است.
فرماندهی پولیس کاپیسا افزوده است، سر از فردا(جمعه، 5 میزان) گشت‌وگذار ریکشا و موترسکیل نیز تا ختم روند انتخابات ممنوع بوده و با متخلفین برخورد جدی صورت می‌گیرد.

Police
این در حالی است که به منظور تامین امنیت انتخابات، گشت‌وگذار و ورود موترهای باربری در کابل نیز ممنوع شده و دروازه تورخم میان افغانستان و پاکستان نیز مسدود شده است.
شورای نظامی ولایت غزنی نیز گشت‌وگذار هر نوع وسایط نقلیه از قبیل موتر، باسیکل، موترسایکل و ریکشا در این ولایت را سر از امروز پنج‌شنبه الی ختم برگزاری انتخابات ممنوع کرده است.
در هلمند نیز گشت‌وگذار وسایط نقلیه تا ختم برگزاری انتخابات ممنوع شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان