جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تاکید نهادهای امنیتی افغانستان و ناتو بر هماهنگی بیشتر برای تأمین امنیت انتخابات

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های ارشد نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و ناتو بر هماهنگی بیشتر برای تأمین امنیت بهتر انتخابات تاکید کردند.

وزارت داخله امروز شنبه(30سنبله) در یک خبرنامه گفته است که محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله و اسدالله خالد، سرپرت وزارت دفاع، جنرال اسکات میلر، فرمانده نیروهای حمایت قاطع در افغانستان و روسای کمسیون‌های انتخاباتی در نشستی فوق‌العاده، وضعیت امنیتی به منظور برگزاری انتخابات در سراسر افغانستان را بررسی کردند.

NATO

وزارت داخله افزوده است که در این جلسه فرماندهان پولیس ولایت‌ها نیز از طریق ویدیوکنفرانس برنامه‌های امنیتی‌شان را شریک کردند.

 به گفته این وزارت، در این جلسه ضمن تاکید بر بی‌طرفی نهادهای امنیتی در روند انتخابات در روز برگزاری انتخابات، احضارات درجه یک برای تمام نهادهای امنیتی نیز صادر شده است.

در همین حال روح الله احمدزی، سخنگوی وزارت دفاع در نشستی با رسانه‌ها گفته که تمام مواد حساس انتخاباتی از سوی نیروهای امنیتی در همکاری با کمیسیون‌های انتخاباتی به سراسر کشور منتقل شده است.

او افزود، به تمام نیروهای امنیتی و دفاعی در مورد عدم مداخله در انتخابات هدایت داده شده و آنان از هیچ تلاشی برای تامین امنیت انتخابات دریغ نمی‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان