سفر مقام‌های ارشد امنیتی افغانستان و ناتو به ولایت فراه و ولسوالی انار دره

توسطروایت زنده

شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

سرپرست وزارت‌های دفاع و داخله، سرپرست ریاست امنیت ملی و هم‌چنین فرمانده عمومی نیروهای ناتو در افغانستان، امروز سه‌شنبه(26 سنبله) برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت فراه و ولسوالی اناردره این ولایت سفر کردند.

در یک خبرنامه امروز وزارت دفاع در این مورد آمده است: “اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملى همراه با جنرال اسکات میلر، قومندان عمومی ناتو در افغانستان، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله و احمد ضیا سراج، سرپرست ریاست امنیت ملی، صبح امروز جهت ارزیابى اوضاع امنیتى و دیدار با والی و رهبرى نیروهاى امنیتى و دفاعى در ولایت، به ولایت فراه و ولسوالی انار دره سفر کرد”.

Khalid in anar dara

در این خبرنامه آمده است که سرپرست وزارت دفاع ملى پس از ارزیابى و بررسى گزارش‌ها از اجراات و برنامه‌هاى رهبرى نیروهاى امنیتى و دفاعى در ولایت فراه، هدایات لازم را جهت بهبود هرچه سریعتر اوضاع امنیتى در این ولایت صادر کرد.

هم‌چنان وى از عملکرد نیروهای دفاعی و امنیتی در پاکسازی ولسوالی انار دره از وجود طالبان تروریست قدردانى کرده است.

این در حالی است که ولسوالی انار دره ولایت فراه عصر روز 16 سنبله پس از یک حمله گروهی و تهاجمی طالبان سقوط کرد، اما به تاریخ 21 سنبله در یک عملیات گسترده و مشترک نیروهای امنیتی، از طالبان پس گرفته شد. این ولسوالی سال گذشته نیز برای مدتی در اختیار گروه طالبان بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *